سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به من نوری ببخش که در پرتوش میان مردم گام بردارم و در تاریکی ها بدان راه یابم و در شکّ و شبهه ها روشن شوم . [امام زین العابدین علیه السلام]
اس ام اس های جدید

حواست بــــــه دلــت باشـــد ...
آن را هـــر جا?ـــ? نگــذار ...
ا?ـن روزهـــا دل را مـــے دزدنــد ...
بـعـد کـه بـه دردشان نخـــــورد
جــاے صنــدوق پســـت !
آن را در سطـل آشغال م? انــــدازنــــد !!!
و " تـو "
خوب مـــے دانــے دلــےکــه
المثن? شـد !
د?ـگر دل نـمــــے شــود ...



سبز ترین خاطرات از آن کسانیست که
در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک



به هرکس دل سپردم بی وفا شد
چون پابندش شدم از من جدا شد
نمیدانم از اول بی وفا بود
یا که من نازش را کشیدم بی وفا شد


مآنده اَم ?ه ا?ن جِماعَت
چِگونہ خ?انَٹ مے ?ُنند؟!¡«? (`?_?´) ?
»!¡ چِگونہ ?ِنآرِ د?گر?
به آرامِش مے رِسَند؟!¡«?
???
»!¡ مَن حٹے بآلِشَم رآ ?ِہ عَوَض مے ?ُنم “‌
خوآبَم نِم?برد...



"تکرار" ملال آورترین حادثه زندگیست!
مگر آنکه پای "دوست داشتن" در میان باشد!
آن وقت،"تکرار دوست داشتن" چ شیرین میشود!
و من هرروزبا این "تکرار شیرین" درگیرم!



من خود

به چشم خویشتن

دیدم که

جانم می رود



خواستم منکر عشقت بشوم ، فهمیدم

از ته قلب من اخبار موثق داری

” می شود فاش همه آن چه میان من و تو است ”

که تو هم مثل خودم چشم دهن لق داری …!


تا آخر عمر  درگیر من خواهی بود

  و تظاهر می کنی که نیستی…

مقایسه تو را  از پا در خواهد آورد

“من”  می دانم به کجای قلبت

شلیک کرده ام

“تو”  دیگر  خوب نخواهی شد…



یک دوست داشتن هایی هم هست که از دور است و در سکوت

که دلت برایش از دور ضعف می رود

که وقتی هواسش نیست چشمانت را می بندی و در دل دعایش می کنی

و با یک بوسه به سویش روانه می کنی که وقتی بی هوا نگاهش با نگاهت یکی می شود

انگار کسی به یک باره نفس کشیدن را ممنوع می کند

یک دوست داشتن هایی هست که به یک باره بی مقدمه

پا در کفشِ دلت می کند و جا خوش می کند

و از دستِ تو کاری بر نمی آید

جز از دور دوستش داشتن

یک دوست داشتن هایی هست

ساکت است

آرام است

خوب است

گم است


عنان کشیده رو ای پادشاه کشور حسن

که نیست بر سر راهی که دادخواهی نیست

چنین که از همه سو دام راه می‌بینم

به از حمایت زلفش مرا پناهی نیست

خزینه دل حافظ به زلف و خال مده

که کارهای چنین حد هر سیاهی نیست

با یک کلیک فال حافظ اصلی بگیرید

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط رامسین امرالهی 94/6/21:: 2:11 صبح     |     () نظر