سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که حکمت القا می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اس ام اس های جدید
عکس های حنانه شهشهانی خبرساز شد + توضیحات این بازیگر

حنانه شهشهانی

چندی پیش عکس هایی به نام حنانه شهشهانی منتشر شده است که جنجال عجیبی در سطح مجازی به پا کرد!

گفته های حنانه شهشهانی در این باره :

چند هفته از پخش سریال کلاه پهلوی با موضوع کشف حجاب در دوران پهلوی نگذشته بود که انتشار عکس های  حنانه شهشهانی یکی بازیگران این سریال در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرد.

حنانه شهشهانی که در لس آنجلس اقامت دارد  طی این مدت در باره این عکس ها صحبتی نکرده بود تا اینکه روز گذشته در صفحه شخصی خود توضیح کوتاهی در این مورد منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

سلام به همه دوستای عزیزم

چند وقت بود که به علت مسایلی صفحه شخصی خود را چک نمی کردم.

فقط می خواستم از همه آن هایی که من را حمایت کردند تشکر کنم.

و هیچی برای آن هایی که خواستند کارهای من را خراب کنند ندارم. بعدا خودشون جوابشون را می گیرند

در ضمن از قول من خیلی حرف ها زده شده و پیج هایی از طرف من باز شده که من از هیچکدومشون اطلاعی نداشتم .

موقعی که ایران بودم گفتند حنانه از ایران برای همیشه رفت و فرار کرد.و از قول من حرف هایی گفته شد برای اینکه من دنبال آزادی یواشکی نیستم و گفته شده من با جمهوری اسلامی مخالفم و از این قبیل پست ها که همه اش الکی بود و از طرف من نبوده. من با هیچ چیز و هیچ کسی مخالفتی نداشته و ندارم پس لطفا شایعه پراکنی نکنید.

به آن هایی که دنبال درام و داستان آدم هایی که کار می کنند هستند خواستم بگویم اگر شما هم کمتر دنبال زندگی بقیه و خراب کردن زندگی شان باشید و انرژی تون را برای زندگی خودتان بگذارید شاید شما هم به جایی برسید.
مرسی از همه دوستان واقعی و عزیزم

عکس های حنانه شهشهانی خبرساز شد + توضیحات این بازیگر

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط رامسین امرالهی 94/7/11:: 6:44 عصر     |     () نظر